پیام تبریک رئیس جمهور تاجیکستان به پزشکیان

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 11:41
امامعلی رحمان در پیامی انعقاد تفاهمانه صلح بین ایران و آمریکا را به پزشکیان تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ امامعلی رحمان، رئیس جمهوری تاجیکستان، با ارسال پیامی به مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری ایران، امضای یادداشت تفاهم پایان جنگ بین ایران و آمریکا را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«با کمال احترام، به شما و مردم شریف جمهوری اسلامی ایران به مناسبت دستیابی به توافق صلح با ایالات متحده آمریکا صمیمانه تبریک می‌گویم.

می‌دانیم که دستیابی به این توافق مهم برای ملت ایران آسان نبوده و حاصل تلاش‌های فراوان و اراده قوی آن‌ها می‌باشد. من معتقدم که توافقات حاصل شده در این زمینه برای تضمین صلح پایدار و جامع در خاورمیانه، تقویت سیستم امنیت بین‌المللی و ایجاد محیطی مساعد برای توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی از اهمیت کلیدی برخوردار است.

جمهوری تاجیکستان به عنوان کشوری صلح‌طلب و طرفدار حل‌وفصل همه اختلافات و درگیری‌ها از طریق مذاکره و گفت و گوی دیپلماتیک، از این رویداد مهم استقبال می‌کند.

برای شما آرزوی سلامتی و دستاوردهای جدید و برای مردم دوست و برادر ایران آرزوی صلح، امنیت پایدار و پیشرفت و رفاه روزافزون دارم.»

بر اساس این گزارش، شب گذشته (چهارشنبه 27 خرداد) یادداشت تفاهم نامه بین ایران و آمریکا به صورت مجازی به امضای روسای جمهور دو کشور رسید.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.