شکار اوباش قمه کش در جنوب تهران با دستگیری 6 مهاجم

رکنا پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 11:50
حوادث رکنا: مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام داشت؛ ماجرای حمله وحشیانه به یک واحد صنفی در شهرک ولیعصر، با ورود قاطع تیم‌های عملیاتی پلیس تهران در کمتر از چند ساعت به پایان رسید.

به گزارش رکنا، ماجرا از یک خصومت شخصی شروع شد؛ فردی کینه‌توز ، اوباش محلی را فراخواند و در یک یورش دسته‌جمعی، با سلاح‌های سرد (قمه و چاقو) به مغازه حمله‌ور شدند. آن‌ها با وحشی‌گری تمام، فروشنده و متصدی را از ناحیه سر و گردن به شدت مجروح کرده و ویترین و تجهیزات مغازه را تخریب نمودند کردند.

 به محض ارجاع پرونده به «مرکز عملیات»پلیس اطلاعات فاتب، تیم‌های ویژه پلیس با رصدهای اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه‌ تک‌تک مهاجمان را در نقاط مختلف جنوب تهران محاصره کردند.

در یک عملیات ضربتی و همزمان، ماموران پلیس به مخفیگاه‌ها یورش بردند. در یکی از این صحنه‌ها، یکی از اوباش گردن‌کش که قصد درگیری با ماموران و فرار داشت، با شلیک دقیق ماموران به پا، زمین‌گیر و مهار شد تا بداند که قانون شوخی‌بردار نیست. با دستگیری آخرین نفر از این باند ۶ نفره، پرونده این اوباش‌گری در کمتر از چند ساعت بسته و با دستور قاطع بازپرس ، همگی راهی زندان شدند.

مرکز اطلاع رسانی  فاتب هشدار داد؛  قانون، سدِ فولادی در برابر گردن‌کشی است. هر دستِ آلوده به قمه  در کوتاه‌ترین زمان ممکن با برخورد خرد کننده همراه خواهد شد

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.