گروسی: در مذاکرات سوئیس شرکت خواهیم کرد

فرارو پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 12:07
رافائل گروسی با اشاره به جلسه‌ای که قرار است روز جمعه در بورگنستوک سوئیس برگزار شود، گفت که آژانس در این مذاکرات شرکت خواهد کرد و آماده است تا نقش خود را در چارچوب سازوکارهای فنی و نظارتی ایفا کند.

فرارو- مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) اعلام کرد که این آژانس در مذاکرات آتی ایران و آمریکا در سوئیس شرکت خواهد کرد و اظهار داشت که در بحث‌های مربوط به اجرای توافق اخیر بین دو کشور شرکت خواهد کرد. 

به گزارش فرارو به نقل از خبرگزاری وانا، رافائل گروسی با اشاره به جلسه‌ای که قرار است روز جمعه در بورگنستوک سوئیس برگزار شود، گفت که آژانس در این مذاکرات شرکت خواهد کرد و آماده است تا نقش خود را در چارچوب سازوکارهای فنی و نظارتی ایفا کند. 

اظهارات گروسی پس از آن مطرح می‌شود که دولت سوئیس پیش از این اعلام کرده بود که نمایندگانی از تهران و واشنگتن به همراه میانجیگران منطقه‌ای و چندین طرف درگیر، دور اول مذاکرات را پس از امضای یادداشت تفاهم اخیر بین دو کشور آغاز خواهند کرد. 

طبق اطلاعات منتشر شده، این جلسه اولین گام عملی پس از امضای یادداشت تفاهم بین ایران و ایالات متحده محسوب می‌شود و انتظار می‌رود بر سازوکارهای اجرایی و چارچوب‌های نظارتی توافق تمرکز داشته باشد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.