بیانیه دولت سوئیس درباره مذاکره اول ایران و آمریکا در روز جمعه

افکار نیوز پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 12:11
دولت سوئیس از نشست نمایندگان آمریکا، ایران، پاکستان، قطر و دیگر کشورهای مربوطه در روز جمعه برای برگزاری مذاکرات اولیه پس از امضای یادداشت توافق بین تهران و واشنگتن خبر داد.

دولت سوئیس اعلام کرد که نشست نمایندگان آمریکا، ایران، پاکستان، قطر و دیگر کشورهای مربوطه روز جمعه برای برگزاری مذاکرات اولیه برگزار خواهد شد.

این خبر در حالی است که شبکه آمریکایی فاکس نیوز پیشتر به نقل از یک مقام کاخ سفید اعلام کرده بود که امضای رسمی که قرار بود در ژنو انجام شود، پس از امضای آن در ورسای لغو شده است.

دولت سوئیس روز چهارشنبه اعلام کرده بود که امضای یادداشت تفاهم میان واشنگتن و تهران با مشارکت نماینده‌های عالی امریکا، ایران، قطر و پاکستان انجام می‌شود و قرار است که هیئت‌های ایران و آمریکا روز جمعه ۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد) در بورگن‌اشتوک در مرکز سوئیس با یکدیگر دیدار کنند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شب گذشته هنگام ترک کاخ ورسای در پاریس و پس از ضیافت شام با ماکرون به خبرنگاران گفت که تفاهم پایان جنگ با ایران را امضا کرده است.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.