خشم شدید لاپید از تفاهم ایران و آمریکا/ وضعیت اسرائیل مانند کودکی است که توبیخ شده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
تسنیم : رئیس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی به تفاهم ایران و آمریکا واکنش نشان داد.
یائیر لاپید، رئیس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی بعد از انتشار مفاد سند یادداشت تفاهم میان ایران و آمریکا به شدت از بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر رژیم انتقاد کرد.
او گفت: «نتانیاهو به ما وعده پیروزی تاریخی داد، اما آنچه نصیبمان شد، بحرانی با آمریکاییها، باز شدن تنگه هرمز به روی ایرانیها، پول برای سپاه پاسداران، موشکهای بالستیکِ نشانهرفته به سمت اسرائیل و وضعیتی است که در آن، اسرائیل مانند کودکی که توبیخ شده، در راهرو منتظر مانده است.»
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.