کریس مورفی: ترامپ شارلاتان است

خبرآنلاین پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 12:38
سناتور آمریکایی سرشناس به اقدامات ترامپ تاخت و گفت او جنگ علیه ایران را باخته و الان وانمود می‌کند که مساله خاصی پیش نیامده است. او ترامپ را شارلاتان توصیف کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در شرایطی که یادداشت تفاهمی میان ایران و آمریکا به امضای مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا رسیده است، کریس مورفی، سناتور دموکرات آمریکایی از ایالت کنتیکت تازه‌ترین شخصیت آمریکایی است که به توافق اسلام‌آباد واکنش نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، کریس مورفی با انتقاد از جنگ‌طلبی دونالد ترامپ در ایکس نوشت: «او آمریکا را به جنگ کشاند - ۱۳ سرباز و هزاران غیرنظامی ایرانی را کشت و ۶۰ میلیارد دلار برای مالیات‌دهندگان هزینه داشت - تا از شر برنامه موشکی ایران خلاص شود.»

سناتور آمریکایی نوشت: «و حالا که او (ترامپ) جنگ را باخته، وانمود می‌کند که مسئله مهمی نیست. غیرقابل بخشش است. چه شارلاتانی.»

چندین سناتور دموکرات آمریکایی هم روز چهارشنبه با انتقاد از تفاهم‌نامه میان ایران و آمریکا تصریح کردند که این توافق برای ایران سودمند است اما منافع چندانی برای ایالات متحده ندارد.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.