پیام تبریک امامعلی رحمان به پزشکیان

فرارو پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 12:47
رئیس‌جمهوری تاجیکستان با ارسال پیامی به رئیس‌جمهوری ایران، امضای یادداشت تفاهم پایان جنگ را تبریک گفت.

امامعلی رحمان، رئیس جمهوری تاجیکستان، پیامی برای تبریک به مسعود پزشکیان پس از امضای تفاهمنامه پایان جنگ، ارسال کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«با کمال احترام، به شما و مردم شریف جمهوری اسلامی ایران به مناسبت دستیابی به توافق صلح با ایالات متحده آمریکا صمیمانه تبریک می‌گویم.

می‌دانیم که دستیابی به این توافق مهم برای ملت ایران آسان نبوده و حاصل تلاش‌های فراوان و اراده قوی آن‌ها می‌باشد. من معتقدم که توافقات حاصل شده در این زمینه برای تضمین صلح پایدار و جامع در خاورمیانه، تقویت سیستم امنیت بین‌المللی و ایجاد محیطی مساعد برای توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی از اهمیت کلیدی برخوردار است.

جمهوری تاجیکستان به عنوان کشوری صلح‌طلب و طرفدار حل‌وفصل همه اختلافات و درگیری‌ها از طریق مذاکره و گفت و گوی دیپلماتیک، از این رویداد مهم استقبال می‌کند.

برای شما آرزوی سلامتی و دستاوردهای جدید و برای مردم دوست و برادر ایران آرزوی صلح، امنیت پایدار و پیشرفت و رفاه روزافزون دارم.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.