ویدیوی حمله اوباش با قمه‌ به یک کتانی فروشی در تهران؛ پلیس شلیک کرد

همشهری آنلاین پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 12:53
دعوا و درگیری، عربده‌کشی و قدرت‌نمایی اراذل‌واوباش تعطیل بردار نیست؛ پلیس با اعلام خبر کشف یک پرونده شرارت می‌گوید که در برابر گردن‌کشی و دست آلوده به قمه کوتاه نیامده و با اراذل شوخی‌ ندارد.

به گزارش همشهری آنلاین، ماجرای حمله وحشیانه به یک واحد صنفی در شهرک ولیعصر، با ورود قاطع تیم‌های عملیاتی پلیس تهران در کمتر از چند ساعت به پایان رسید. پلیس اطلاعات می‌گوید که در صحنه عملیات یکی از اوباش گردن‌کش که قصد درگیری با ماموران و فرار داشت، با شلیک دقیق ماموران به پا، زمین‌گیر و مهار شد.

چند روز پیش زورگیر و عامل ضرب‌وشتم یک زن روی پل عابر پیاده دستگیر شد؛ هفته قبل نیز عوامل سرقت‌های خشن اعم از گوشی‌قاپی و گردنبندقاپی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاه مجردیشان در یکی از شهرستانهای غرب تهران دستگیر شدند.

در این پرونده ماجرا از یک خصومت شخصی شروع شد؛ فردی کینه‌توز اوباش محلی را فراخواند و در یک یورش دسته‌جمعی، با سلاح‌های سرد اعم از قمه و چاقو به مغازه حمله‌ور شده و با وحشی‌گری تمام، فروشنده و متصدی را از ناحیه سر و گردن به شدت مجروح کرده و ویترین و تجهیزات مغازه را تخریب کردند. مأموران «مرکز عملیات»پلیس اطلاعات فاتب هم بلافاصله با رصد اطلاعاتی، مخفیگاه‌ تک‌تک مهاجمان را در نقاط مختلف جنوب تهران محاصره و در یک عملیات ضربتی و همزمان به مخفیگاه‌ها یورش برده و هر ۶ نفر این باند را دستگیر کرده که متهمان با دستور بازپرس راهی زندان شدند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.