ملی‌پوشان شمشیربازی ایران برای رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی هند شدند

خبرگزاری میزان پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 12:56
یازده شمشیرباز ایران برای حضور در قهرمانی آسیا راهی دهلی هند شدند.
خبرگزاری میزان -

بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، این رقابت‌ها از فردا (جمعه) آغاز می‌شود و ۶ روز ادامه خواهد داشت. در همین راستا یازده شمشیرباز ایران راهی این مسابقات شدند.

ترکیب تیم ایران به قرار زیر است:

اسلحه سابر مردان

* علی پاکدامن، محمد فتوحی، نیما زاهدی، طا‌ها کارگرپور

اسلحه اپه مردان

* بهنام بیک، محمد اسماعیلی، علی نمازی، امیرحسین موحشی

اسلحه سابر دختران

* نجمه سازنچیان

اسلحه فلوره دختران

* زهرا کارگر

اسلحه اپه دختران

* ریحانه رضایی

همچنین محمد رهبری و بریکوف به عنوان کادرفنی، کاروان شمشیربازی ایران را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.