پاسخ تند ترامپ به منتقدان تفاهم با ایران/ یا حسودند، یا آدم‌های بدی هستند و یا احمق!

اقتصادنیوز پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 13:02
اقتصادنیوز: ترامپ به انتقادات از تفاهم با ایران واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، در شرایطی که انتشار مفاد سند تفاهم میان ایران و آمریکا به انتقادهای گسترده از دونالد ترامپ منجر شده او با انتشار پیامی در تروث‌سوشال این منتقدان را «حسود» و «احمق» توصیف کرد.

او نوشت: «این احمق‌هایی که فکر می‌کنند من در برابر ایران به اندازه کافی سخت‌گیر نبوده‌ام، در حالی که بازار سهام همین الان به «رکورد جدیدی» دست یافته و قیمت نفت در حال «سقوط» است، یا حسودند، یا آدم‌های بدی هستند و یا احمق! آمریکا را دوباره باشکوه کنیم!!!»

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.