لحظه امضای شهباز شریف پای تفاهمنامه ایران و آمریکا

فرارو پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 13:06
شهباز شریف هم یادداشت تفاهم ایران و آمریکا را امضا کرد. تفاهمنامه ایران و آمریکا امروز صبح به امضای هر دو طرف ایرانی و آمریکایی رسید و از فردا جمعه، دور جدید مذاکرات در سوئیس آغاز خواهد شد.

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان به عنوان میانجی، یادداشت تفاهم اسلام‌آباد را امضا کرد.

روابط عمومی دفتر نخست وزیری پاکستان در اسلام‌آباد لحظاتی قبل تصاویر امضای توافق‌نامه اسلام‌آباد توسط شهباز شریف را منتشر کرد.

در بیانیه کوتاه کاخ نخست وزیری پاکستان آمده است: «یادداشت تفاهم اسلام‌آباد توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران امضا شده است.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.