سخنگوی ارتش: زیرساخت‌های دشمن آمریکایی صهیونی در طول جنگ در منطقه مورد هدف قرار دهند

خبرگزاری میزان پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 13:26
سخنگوی ارتش در دیدار با سخنگوی دولت گفت: نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول جنگ با تاکتیک‌های نوین در حوزه آفند با استفاده از انواع جنگنده‌ها، موشک‌ها و پهپاد‌های انهدامی، عملیات‌های متحورانه و تاثیرگذاری انجام دادند و با موفقیت توانستند پایگاه‌ها و زیرساخت‌های دشمن آمریکایی صهیونی را در کشور‌های منطقه و سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار دهند.
خبرگزاری میزان -

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت، ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا علیه السلام، برخی از اقدامات ارتش در جنگ تحمیلی رمضان را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیرو‌های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی در جنگ رمضان در دفاع از کشور تا پای جان ایستادند، گفت: نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول جنگ با تاکتیک‌های نوین در حوزه آفند با استفاده از انواع جنگنده‌ها، موشک‌ها و پهپاد‌های انهدامی، عملیات‌های متحورانه و تاثیرگذاری انجام دادند و با موفقیت توانستند پایگاه‌ها و زیرساخت‌های دشمن آمریکایی صهیونی را در کشور‌های منطقه و سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار دهند.

وی افزود: فعالیت‌ها و ماموریت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ به عملیات‌های نظامی محدود نشد و نیرو‌های چهارگانه آجا ظرفیت‌های بهداشت و درمان خود را در اقصی نقاط کشور پای کار آوردند و به هم‌وطنان عزیز خدمات بهداشتی و پزشکی ارائه دادند.

سرتیپ دکتر اکرمی نیا ضمن قدردانی از پیگیری‌ها و اقدامات دولت در پشتیبانی از نیرو‌های مسلح تاکید کرد: پیروزی امروز جمهوری اسلامی ایران بر دشمنان، مرهون حضور و حمایت مردم و هم‌افزایی و هماهنگی میدان و دیپلماسی است که تحت تدابیر و فرماندهی فرمانده معظم کل قوا حاصل شده است.

در ادامه فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت، با قدردانی از حضور امیر سرتیپ اکرمی نیا سخنگوی ارتش گفت: ما مدیون همه نیرو‌های مسلح هستیم و ارتش به عنوان رکن رکین دفاعی ایران در ذهن مردم جایگاه بسیار عظیم و موقری دارد. مردم نسبت به ارتش نگاه بسیار مثبتی دارند و به همین جهت سرمایه اجتماعی ارتش بسیار بالا است که جای تبریک دارد.

سخنگوی دولت با اشاره به دلیرمردی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ رمضان اظهار داشت: در این جنگ، ارتش دوشادوش سایر نیرو‌های مسلح با تمام وجود ایستاد و امروز این پیروزی، حاصل زحمات نیرو‌های مسلح و همه ارکان جامعه و دولت است و جا دارد از تمام نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران و البته از همه مردم ایران قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه راه جان فدا بودن، همراهی همگانی در رفع مشکلاتی است که کشور با آن مواجه است تصریح کرد: لازم است امروز در حوزه تقویت انسجام اجتماعی و ارتباط مردم و نیرو‌های مسلح تلاش کنیم و با توجه به محبوبیت ارتش در بین مردم و جامعه، یقیناً سرمایه اجتماعی ارتش در این مسیر راهگشا خواهد بود. در پایان این دیدار بر تداوم و توسعه همکاری‌های رسانه‌ای و اطلاع رسانی بین ارتش و دولت تاکید شد و طرح‌هایی در این زمینه مطرح شود.

در این دیدار امیر سرتیپ دوم سیدحسن ابوترابی معاون روابط عمومی و رسانه ارتش و برخی مسئولان حوزه رسانه‌ای ارتش نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.