واکنش روسیه به امضای تفاهم‌نامه میان ایران و آمریکا

مشرق نیوز پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 13:37
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که تأکید ایران بر پایبندی به تعهدات خود در چارچوب پیمان «ان‌پی‌تی» بهترین پاسخ به هرگونه اتهامات بی‌اساس علیه این کشور است.

به گزارش مشرق به نقل از ریانووستی، وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: مسکو از دستیابی به توافق برای پایان دادن به درگیری میان آمریکا و ایران که در سطح رؤسای جمهور دو کشور امضا شده است، استقبال می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مهم است که همه طرف‌های درگیر به تفاهمات حاصل‌شده میان ایران و آمریکا پایبند بمانند و از هرگونه تشدید تنش جدید جلوگیری کنند.

وزارت خارجه روسیه افزود: تأکید ایران بر پایبندی به تعهدات خود در چارچوب پیمان "ان‌پی‌تی" بهترین پاسخ به هرگونه اتهامات بی‌اساس علیه این کشور است.

مسکو ابراز امیدواری کرد که برقراری صلح میان ایران و آمریکا به بازسازی اعتماد میان کشورهای منطقه خلیج فارس کمک کند.

روسیه تأکید کرد که همچنان آمادگی دارد تا از طریق ابزارهای دیپلماتیک از تلاش‌ها برای دستیابی به ثبات پایدار و بلندمدت در خاورمیانه حمایت کند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.