تماس تلفنی عراقچی و وزیر امور خارجه قبرس

خبرآنلاین پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 13:58
وزیر امور خارجه کشورمان امروز از تماس تلفنی با وزیر امور خارجه قبرس خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، سید عباس عراقچی، وزیر خارجه کشورمان در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک خود ظهر امروز پنجشنبه با کنستانتینوس کمبوس، وزیر امور خارجه قبرس به صورت تلفنی گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگو، با تشریح ابعاد و مفاد یادداشت تفاهم اسلام‌آباد، ابراز امیدواری کرد که این توافق سرآغاز فصلی تازه در روابط جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورهای جهان و زمینه‌ساز گسترش تعاملات و همکاری‌ها به ویژه در حوزه اقتصادی باشد.

وزیر امور خارجه قبرس نیز که کشورش ریاست دوره ای شورای اتحادیه اروپا را برعهده دارد، با استقبال از نهایی شدن و امضای یادداشت تفاهم توسط رؤسای جمهور ایران و آمریکا، این توافق را گامی مهم در جهت تقویت ثبات منطقه‌ای و توسعه همکاری‌ها کشورهای اروپایی با ایران در حوزه های مختلف توصیف کرد.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.