افتتاح نخستین پایگاه فرودگاهی اورژانس بانوان کشور در آبادان

خبرگزاری میزان پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 14:07
نخستین پایگاه فرودگاهی اورژانس بانوان کشور در آبادان با حضور رئیس سازمان اورژانس به صورت رسمی افتتتاح شد.
خبرگزاری میزان -

به گزارش وبدا، سید محمد صالحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در آیین افتتاح نخستین پایگاه اورژانس در فرودگاه آیت‌الله جمی، اظهار کرد: امروز در کنار آقای میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور شاهد آیین افتتاح و نوسازی پنج پایگاه اورژانس در آبادان و خرمشهر بودیم.

وی اضافه کرد: پایگاه اورژانس فرودگاه آبادان، اولین پایگاه فرودگاهی در کشور است که تمام خدمات آن توسط بانوان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در مدت زمانی که این پایگاه به صورت پایلوت فعالیت کرد رضایتمندی بسیار خوبی را به همراه داشت و امیدوار هستیم که با ایجاد پایگاه‌های اورژانس جدید و نوسازی ناوگان این مجموعه، خدمات این حوزه را سریع‌تر و باکیفیت‌تر از قبل به مردم گرانقدر اروند ارائه بدهیم.

در ادامه جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور نیز افزود: در ادامه توسعه ارائه خدمات پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی، شاهد افتتاح و بهسازی چند پروژه در حوزه دانشگاه علوم پزشکی آبادان بودیم.

وی اضافه کرد: یکی از پروژه‌هایی که مورد توجه ما قرار دارد ارائه خدمات در فرودگاه‌های کشور است و امروز شاهد افتتاح پایگاه اورژانس فرودگاه آبادان بودیم که بارزه اصلی آن این است که تمام همکاران شاغل در آن خانم هستند.

میعادفر با تاکید بر اینکه برای نخستین بار شاهد بهره‌برداری از پایگاه فرودگاهی بانوان در کشور هستیم، خاطرنشان کرد: کارشناسان خانم پرستاری که فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های دولتی هستند در این پایگاه فرودگاهی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

رئیس سازمان اورژانس کشور همچنین به فعالیت بیش از چهل پایگاه اورژانس بانوان در کشور اشاره کرد.

در بخش دیگری از آیین‌های افتتاح و نوسازی پایگاه‌های اورژانس جنوب غرب خوزستان، فردین راشدی، مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان با اشاره به افتتاح پایگاه اورژانس منطقه بریم، اظهار کرد: این محل در واقع از دارایی‌های شرکت پالایش نفت به شمار می‌‎رفت که سال‌ها متروکه مانده بود و با تقاضای صالحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان و مجموعه مدیریت اورژانس، بحث تبدیل آن به پایگاه اورژانس در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این پایگاه در منطقه بریم با اعتبار دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان بازسازی شد، تصریح کرد: در سالجاری اعتبار قابل‌توجهی را تعیین کردیم تا به نسبت سال‌های گذشته دانشگاه علوم پزشکی آبادان را بیشتر حمایت کنیم.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.