رونمایی از سامانه فواد برای نظارت بر عملکرد ادارات کرمان

خبرآنلاین پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 15:16
استاندار کرمان ضمن اعلام پیشرفت‌های زیرساختی در حوزه‌های حمل‌ونقل و معدن، از راه‌اندازی سامانه فواد جهت تکریم ارباب‌رجوع و نظارت بر کیفیت خدمات اداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدعلی طالبی   استاندار کرمان امروز در گفت‌وگو با برنامه سلام کرمان(رادیو کرمان) با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، به قابلیت‌های سامانه فوریت‌های اداری (فواد) اشاره کرد.

طالبی گفت: شهروندان می‌توانند از این پس نارضایتی‌های خود از نحوه ارائه خدمات در ادارات را به‌صورت مستقیم ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان، پاسخ دریافت کنند.

وی در خصوص سایر برنامه‌های استان، به گره‌گشایی از پروژه‌های مسکن ملی اشاره کرد و افزود: با تأمین زمین در مناطق هدف، ثبت‌نام‌های جدید برای متقاضیان واجد شرایط انجام خواهد شد.

استاندار کرمان همچنین در مورد وضعیت سوخت استان تصریح کرد: طرح ساماندهی سوخت با تصویب در شورای تأمین و دریافت تأییدیه‌های اولیه، در مرحله نهایی است و تلاش بر این است که از ابتدای تیرماه به‌صورت عملیاتی در سراسر استان اجرا شود.

طالبی در پایان، تحقق توسعه همه‌جانبه را اولویت اصلی مدیریت استان عنوان کرد.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.