هدف‌گذاری کرمان برای تولید ۱۰۰۰ مگاوات انرژی تجدیدپذیر/ طرح همیاران انرژی کلید خورد

خبرآنلاین پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 15:16
نشست همیاران انرژی و مدیریت مصرف با هدف بررسی چالش ناترازی انرژی و اتخاذ راهکارهای اجرایی برای اصلاح الگوی مصرف با حضور مسئولان استانی، مدیران حوزه انرژی و فرماندهان نواحی بسیج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این نشست که امروز و با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیران عامل شرکت‌های برق، گاز و آب استان کرمان برگزار شد، موضوع مدیریت مصرف به‌عنوان راهکاری کلیدی برای مقابله با ناترازی انرژی مورد تأکید قرار گرفت.

مهدی مبشر مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمان در این نشست با اشاره به اقدامات دولت برای افزایش ظرفیت تولید، از هدف‌گذاری استان برای توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر خبر داد.

وی گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اقدام، ظرفیت تولید انرژی‌های تجدیدپذیر استان کرمان با افزایشی ۶۵۰ مگاواتی، به مرز ۱۰۰۰ مگاوات خواهد رسید.

مسئولان حاضر در جلسه نیز با تأکید بر اینکه ناترازی انرژی تنها معلول کمبود تولید نیست، بر لزوم ارتقای بهره‌وری و مشارکت عمومی در مدیریت مصرف برای جلوگیری از ایجاد محدودیت در بخش‌های صنعتی و تولیدی تصریح کردند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.