رایزنی‌های دیپلماتیک قطر و عربستان درباره تفاهم اسلام‌آباد

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 15:54
منابع خبری از رایزنی‌های دیپلماتیک قطر و عربستان درباره تفاهم آمریکا و جمهوری اسلامی ایران خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در ادامه تلاش‌های دیپلماتیک برای مدیریت تحولات اخیر منطقه، وزیران خارجه قطر و عربستان سعودی در گفت‌وگویی تلفنی، آخرین وضعیت تفاهم میان ایران و آمریکا را بررسی کردند.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر، و فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان، ضمن بررسی روابط دوجانبه، بر لزوم تقویت امنیت و ثبات منطقه‌ای تاکید کردند.

طرفین بر اهمیت حل‌وفصل اختلافات بر اساس اصول حقوق بین‌الملل و حسن همجواری به منظور گشودن افق‌های جدید برای توسعه، شکوفایی و تأمین منافع مشترک ملت‌های منطقه تأکید کردند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.