سفر مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس به کرمان

خبرآنلاین پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 16:34
به مناسبت ایام تکریم بازنشستگان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس ایران در سفر به استان کرمان، در نشستی صمیمی با جمعی از بازنشستگان صنعت مس دیدار و به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی مؤسسه صندوق بازنشستگی مس ایران، در این نشست هم‌اندیشی که با هدف بررسی چالش‌ها و نیازهای ذی‌نفعان برگزار شد، بازنشستگان حاضر به بیان دیدگاه‌ها، دغدغه‌های معیشتی و پیشنهادات خود برای بهبود خدمات صندوق پرداختند.

فرخ فدایی مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس ایران در این دیدار، ضمن قدردانی از سال‌ها تلاش صادقانه پیشکسوتان در بخش‌های مختلف صنعت مس، بر اهمیت ارتباط بی‌واسطه با بازنشستگان تأکید کرد و گفت: شنیدن مستقیم نظرات و مطالبات بازنشستگان، ارزشمندترین ابزار برای ارتقای کیفیت خدمات و شناسایی اولویت‌ها در مسیر تصمیم‌گیری‌های کلان صندوق است.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند این قشر در توسعه زیرساخت‌های صنعت مس کشور، تصریح کرد: مجموعه مدیریتی صندوق بازنشستگی مس با عزمی جدی، پیگیری مطالبات قانونی، رفع چالش‌های موجود و برنامه‌ریزی برای بهبود مستمر خدمات رفاهی و معیشتی متناسب با نیازهای روز بازنشستگان را به‌عنوان اولویت اصلی خود دنبال می‌کند.

گفتنی است؛ این نشست که در فضایی همدلانه برگزار شد، با تأکید بر تداوم جلسات تعاملی میان مدیران و بازنشستگان برای دست‌یابی به الگوی مطلوبی از ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی جامعه هدف پایان یافت.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.