صدای زیکو هم در آمد/ جنجال در برزیل بر سر نیمکت‌نشینی اندریک!

ورزش سه پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 16:40
تساوی ناامیدکننده تیم ملی برزیل مقابل مراکش در اولین گام از جام جهانی ۲۰۲۶، بحث‌ها را درباره خط حمله سلسائو به شدت داغ کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم کارلو آنچلوتی با وجود خلق موقعیت، در گلزنی ناکام ماند تا جای خالی یک زوج ایده‌آل برای وینیسیوس جونیور و رافینیا احساس شود. در این میان، نیمکت‌نشینی کامل اندریک، مهاجم جوان رئال مادرید، موجی از انتقادات را در برزیل به همراه داشته است.

اندریک که در طول نیمه دوم گرم می‌کرد، در آخرین لحظات دید که دنیلو سانتوس به جای او وارد زمین شد و چهره ناامید او روی نیمکت، گویای همه‌چیز بود. هرچند شایعاتی مبنی بر مسائل تاکتیکی به گوش می‌رسد، اما فدراسیون فوتبال برزیل و آنچلوتی معتقدند این ستاره ۲۰ ساله باید مراحل رشد را پله‌پله طی کند و هنوز برای واگذاری این مسئولیت سنگین به او زود است.

2458205

وضعیت فعلی اندریک یادآور شرایط رونالدو نازاریو در جام جهانی ۱۹۹۴ است؛ رونالدو در آن تورنمنت حتی یک دقیقه هم بازی نکرد اما طعم قهرمانی را چشید. با این حال، تفاوت بزرگ این است که برزیلِ ۹۴ ستاره‌هایی چون روماریو و ببتو را داشت، در حالی که رقبای فعلی اندریک، ماتئوس کُنیا و ایگور تیاگو هستند. 

زیکو، اسطوره فوتبال برزیل، در تمجید از او گفت: «هیچ بازیکنی را با ویژگی‌ها و شخصیت اندریک برای عبور از سختی‌ها نمی‌بینم؛ او بازیکنی تعیین‌کننده است.» آنچلوتی هنوز ترکیب نهایی خود را پیدا نکرده است و باید دید در بازی‌های آینده این فرصت را به ستاره چپ‌پای خود خواهد داد یا خیر.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.