یازده‌ شمشیرباز ایرانی ‌در‌ راه قهرمانی آسیا

ورزش سه پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 16:48
تیم ملی شمشیربازی ایران برای حضور در قهرمانی آسیا راهی شهر دهلی در هند شد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابتهای شمشیربازی قهرمانی آسیا ۲۰۲۶ در هند از فردا (جمعه) آغاز می‌شود و ۶ روز ادامه خواهد داشت. در همین راستا یازده شمشیرباز ایران راهی این مسابقات شدند‌.

ترکیب تیم ایران به قرار زیر است:

اسلحه سابر مردان
* علی پاکدامن، محمد فتوحی، نیما زاهدی، طاها کارگرپور

اسلحه اپه مردان
* بهنام بیک، محمد اسماعیلی، علی نمازی، امیرحسین موحشی

اسلحه سابر دختران
* نجمه سازنچیان

اسلحه فلوره دختران
* زهرا کارگر

اسلحه اپه دختران
* ریحانه رضایی

همچنین محمد رهبری و بریکوف به عنوان کادرفنی، کاروان شمشیربازی ایران را همراهی می‌کنند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.