کرمان صاحب سومین «خانه شاهنامه» کشور شد/ اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی در سال جاری

خبرآنلاین پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 16:57
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از راه‌اندازی سومین «خانه شاهنامه» کشور در این استان و برنامه‌ریزی برای اجرای بیش از ۱۰۰ رویداد فرهنگی و هنری در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در مراسم اختتامیه سومین دوره عالی تربیت مربی شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی که در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تفاهم میان سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سومین خانه شاهنامه کشور در کرمان راه‌اندازی و پوستر آن نیز رونمایی شد.

وی افزود: این مرکز با هدف ترویج و تقویت جریان شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی فعالیت خواهد کرد.

اسحاقی همچنین با اشاره به رویکرد استان برای توسعه متوازن در بخش‌های مختلف، از برگزاری رویدادهای ملی نظیر جشنواره موسیقی نواحی ایران و دوسالانه نقاشی ایران خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تأکید کرد: بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری با حمایت مدیریت ارشد استان برای سال جاری پیش‌بینی شده است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.