آغاز ثبت‌نام اربعین در سامانه سماح از 8 تیر/اعزام زائران از 3 مرداد

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 17:08
معاون امنیتی خوزستان اعلام کرد: ثبت‌نام اربعین از 8 تیردر سماح آغاز شده واعزام زائران از 3 مرداد انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، ولی‌الله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان اعلام کرد: ثبت نام داوطلبین شرکت در راهپیمایی میلیونی اربعین 1405 در سامانه سماح از ساعت 9 صبح روز شنبه 8 تیرماه همزمان با 15 محرم آغاز و تا 22 صفر پایان می یابد.

وی با تأکید بر موضوع بیمه زائران افزود: پوشش بیمه ای زائرین از جمله نکات مورد تأکید است و زائران هنگام ثبت نام در سامانه سماح ضمن پرداخت حق السهم بیمه ، بیمه نامه و کارت شناسایی زائر را دریافت تا هنگام خروج از پایانه های مرزی ارائه نمایند.

حیاتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت مدیریت زمان ثبت‌نام خاطرنشان کرد: از همه داوطلبین شرکت در مراسم راهپیمایی میلیونی و زیارت اربعین انتظار می‌رود تا در موعد مقرر نسبت به ثبت نام در سامانه سماح اقدام و از موکل کردن آن به روزهای پایانی احتراز نمایند تا به چالش خاص یا ترافیک شبکه مواجه نشوند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در پایان تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، عملیات اعزام زائران اربعین حسینی از سوم مرداد همزمان با 10 صفر آغاز شده و تا 15 مرداد مصادف با 22 صفر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.