با دریافت مجوز ملی/ مدعی لیگ یک از کسر امتیاز گریخت!

ورزش سه پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 17:21
باشگاه پارس جنوبی جم با دریافت مجوز ملی باشگاهی از فدراسیون فوتبال، یکی از الزامات حضور در فصل آینده رقابت‌ها را پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پارس جنوبی جم با تکمیل فرآیند ارزیابی‌های مربوط به صدور مجوز باشگاهی، مجوز ملی حضور در مسابقات فصل آینده را دریافت کرد. در روند صدور این مجوز، وضعیت باشگاه‌ها در بخش‌های مدیریتی، حقوقی، مالی، زیرساختی و ورزشی مورد بررسی قرار می‌گیرد و باشگاه‌ها باید الزامات تعیین‌شده را رعایت کنند.

طبق مقررات صدور مجوز، تیم‌هایی که موفق به دریافت این مجوز نشوند ممکن است با محدودیت‌هایی از جمله کسر امتیاز مواجه شوند. در همین خصوص، جمی‌ها نیز با تهدیدهایی مثل آغاز فصل آینده با کسر 6 امتیاز و یا مواجه شدن با محدودیت‌های جدی مثل سقوط به لیگ دو مواجه بودند

باشگاه پارس جنوبی با دریافت این مجوز شرایط لازم برای حضور در مسابقات فصل آینده را به دست آورده است. این در حالی است که آنها فصل جاری با کسر سه امتیاز آغاز کردند.

در حال تیم فوتبال پارس جنوبی جم در رده پنجم جدول لیگ یک است و تا پایان فصل باید با مس کرمان، نود ارومیه، نیروی زمینی، داماش گیلان و بعثت کرمانشاه دیدار کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.