کانادا به ستاره ساحل عاج هم ویزا نداد!

ورزش سه پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 17:25
الی واهی بازی روز شنبه میان ساحل عاج و آلمان را در کانادا از دست خواهد داد. مهاجم نیس نتوانست مجوزهای اداری لازم را دریافت کند.

به گزارش "ورزش سه"، دردسرهای الی واهی 23 ساله واهی همچنان ادامه دارد. این مهاجم که به ظن دریافت کارت زرد عمدی در یکی از بازی‌های باشگاه نیس در چارچوب یک سیستم شرط‌بندی تبانی‌شده، پیش از جام جهانی ۲۰۲۶ توسط پلیس فرانسه مورد بازجویی قرار گرفته بود، نمی‌تواند در دومین بازی ساحل عاج در جام جهانی مقابل آلمان در روز شنبه ۲۰ ژوئن به میدان برود.

فدراسیون فوتبال ساحل عاج روز پنجشنبه ۱۸ ژوئن در این خصوص اطلاع‌رسانی کرد. این فدراسیون در شبکه‌های اجتماعی خود توضیح داد: «این بازیکن نمی‌تواند کاروان تیم را در سفر به کانادا همراهی کند. در واقع، مجوزهای اداری لازم برای ورود او به خاک کانادا تا این لحظه به دست نیامده است. بنابراین، الی واهی در ایالات متحده خواهد ماند و منتظر بازگشت تیم خواهد بود.»

علاوه بر این، فدراسیون «حمایت کامل خود را از این بازیکن ابراز نموده و اعتماد خود را به او مجدداً اعلام می‌کند». این فدراسیون افزود: «الی واهی همچنان یک مهره کلیدی برای تیم ملی ساحل عاج به شمار می‌رود.»

دلایل مقامات کانادایی برای این ریجکتی ویزا هنوز مشخص نیست. مهاجم نوک باشگاه نیس شنبه گذشته در جریان پیروزی ۱-۰ فیل‌ها مقابل اکوادور در دور اول جام جهانی در فیلادلفیا (ایالات متحده)، برای تیمش به میدان رفته بود. 

کانادا پیش از این به توماس پارتی، ستاره غنا، هم ویزای ورود نداده بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.