همه چیز به زودی مشخص می‌شود/ تفکری: هیچ برنامه‌ای از جباری نگرفته‌ایم

ورزش سه پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 18:40
تاکید مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان بر این است که تصمیم گیری‌هایشان نیازمند تعیین تکلیف جایگاه تیم برای فصل بعد است.

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که در لیگ بیست و پنجم شرایط خوبی را تجربه نکرده و قعرنشین لیگ برتر است، در حالی برای اعلام تصمیم سازمان لیگ برای ادامه مسابقات انتظار می‌کشد که ظاهرا سرنوشت لیگ ارتباطی مستقیم با سرنوشت نیمکت مس داشته باشد. این را میتوان در صحبت‌های مدیرعامل و سایر عوامل این باشگاه مشاهده کرد.

مس رفسنجان که به عنوان دومین مقصد سرمربیگری مجتبی جباری شناخته می‌شود زیر نظر این سرمربی پیشرفت‌های فنی داشت اما نتایجش آنطور که باید بهبود پیدا نکرد تا این تیم با 15 امتیاز از 22 بازی به عنوان قعرنشین لیگ شناخته شود. حالا در روزهای تعطیلی فوتبال مهمترین سوال پیرامون مس این است که تکلیف نیمکت برای فصل بعد چیست.

امروز صحبت‌هایی پیرامون توافق مدیریت باشگاه با مجتبی جباری مطرح شنیده شد و اینطور عنوان گردید که حتی از او برای فصل بعد برنامه خواسته‌اند. این در حالی است که پیگیری‌ها نتیجه دیگری را نشان داد. فرشاد تفکری مدیرعامل مس رفسنجان در این باره به خبرنگار ما گفت: «هنوز معلوم نیست که چه اتفاقی بیفتد. هیچ برنامه‌ای ارائه نشده و بهتر است بگویم هنوز هیچ صحبتی نشده که منجر به ارائه برنامه شود. تا چند روز آینده هر اتفاقی قرار باشد بیفتد مشخص خواهد شد.»

او در حالی از تعیین تکلیف نیمکت در روزهای آینده گفته که تاکید کرد: «ما هم منتظریم سازمان لیگ به صورت رسمی به ما اعلام کند که فصل بعد در لیگ برتر هستیم یا در لیگ یک هستیم. برداشتم این است که تصمیم خود را گرفته‌اند اما هنوز اعلام رسمی نشده است. به نظر می‌رسد 18 تیمی شدن فصل بعد نهایی باشد ولی اگر هر اتفاق دیگر هم رخ دهد اصلا نباید تعجب کرد.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.