جنگ علیه ایران هرگز قرار نبوده به یک جنگ ابدی دیگر برای ایالات متحده تبدیل شود و این جنگ به یک سفر چند ساله با جدول زمانی نامشخص تبدیل نخواهد شد.
معاون رئیسجمهور آمریکا ضمن ابراز احساسات خود درباره امضای تفاهمنامه میان ایران و آمریکا، گفت «اکنون ما در آتشبس هستیم.»
به گزارش ایسنا، جیدی ونس، معاون رئیسجمهور آمریکا عصر پنجشنبه در پادکست استیون بارتلت گفت: ما در آتشبس هستیم که من از آن احساس بسیار خوبی دارم.
معاون دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا در ادامه گفت: جنگ علیه ایران هرگز قرار نبوده به یک جنگ ابدی دیگر برای ایالات متحده تبدیل شود و این جنگ به یک سفر چند ساله با جدول زمانی نامشخص تبدیل نخواهد شد.
ونس افزود: من میدانستم که ما رهبری داریم که سعی میکند هدف را بسیار محدود تعریف کند، به آن دست یابد و سپس ببیند که کجا هستیم.
معاون ترامپ در پاسخ به ادعاهایی مبنی بر تغییر نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران که سابقا توسط برخی رسانههای غربی و معاند دامن زده میشد، ادعا کرد: هدف اصلی واشنگتن هرگز تغییر نظام سیاسی ایران نبوده است.
روز یکشنبه، ایران و ایالات متحده تایید کردند که کار بر روی یک یادداشت تفاهم تکمیل شده است و طی شب گذشته، ایران و ایالات متحده از راه دور سندی را امضا کردند که به پایان جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران منجر شد.
این یادداشت تفاهمنامه همچنین به تهران و واشنگتن ۶۰ روز فرصت میدهد تا در مورد مسئله هستهای ایران و تحریمهای ایالات متحده مذاکره کنند.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.