این سناتور آمریکایی با اشاره به امضای یادداشت تفاهمنامه میان ایران و آمریکا گفت: این توافقی که ترامپ امضا کرده، ایران را قویتر میکند و موجب میشود که کنترل تنگه هرمز را در دست بگیرد، اما کمکی به پیشبرد منافع ایالات متحده نمیکند.
سناتور دموکرات آمریکایی با انتقاد از سیاستهای رئیسجمهور این کشور، گفت امضای تفاهمنامه میان تهران و واشنگتن بهمنزله «تسلیم کامل» برای ایالات متحده است.
به گزارش ایسنا، مارک کلی، سناتور دموکرات آمریکایی از ایالت آریزونا روز پنجشنبه در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران نوشت: دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، ما را بدون هیچ برنامهای به جنگ کشاند. خانوادهها عزیزانشان را از دست دادهاند. میلیاردها دلار هزینه شده است. برای چه؟!
این سناتور آمریکایی با اشاره به امضای یادداشت تفاهمنامه میان ایران و آمریکا گفت: این توافقی که ترامپ امضا کرده، ایران را قویتر میکند و موجب میشود که کنترل تنگه هرمز را در دست بگیرد، اما کمکی به پیشبرد منافع ایالات متحده نمیکند.
وی افزود: استاد معاملهگر بهتازگی یکی از بدترین معاملات تاریخ ایالات متحده را انجام داده است. این یک تسلیم کامل است! گام بعدی چیست؟! روسها آلاسکا را میگیرند؟
روز یکشنبه، ایران و ایالات متحده تایید کردند که کار بر روی یک یادداشت تفاهم تکمیل شده است و طی شب گذشته، ایران و ایالات متحده از راه دور سندی را امضا کردند که به پایان جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران منجر شد.
این یادداشت تفاهمنامه همچنین به تهران و واشنگتن ۶۰ روز فرصت میدهد تا در مورد مسئله هستهای ایران و تحریمهای ایالات متحده مذاکره کنند.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.