بیانیه ۸ کشور علیه تجاوزات اشغالگران صهیونیست

مشرق نیوز پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 20:33
وزرای خارجه هشت کشور عربی و اسلامی با صدور بیانیه ای اقدامات وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی ها را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، وزرای خارجه کشورهای عربستان، اردن، امارات، قطر، اندونزی، پاکستان، مصر و ترکیه با صدور بیانیه ای مشترک تجاوزات پی در پی شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی ها در کرانه باختری را محکوم کردند.

آنها تاکید کردند که چنین حملاتی از جمله تجاوز به یک مسجد در روستای جلجلیا نقض آشکار حرمت اماکن مقدس و قوانین بین المللی به شمار می رود.

کشورهای مذکور همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی که باعث تداوم بی ثباتی و خشونت می شود را محکوم کردند.

آنها در این بیانیه حمایت خود را از ملت فلسطین و حقوق ملی مشروع آنها از جمله تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ به مرکزیت قدس شرقی اعلام کردند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.