اگر من عضو کابینه دولت اسرائیل بودم، شاید به تنها متحد قدرتمندی که در سراسر جهان برایم باقی مانده است حمله نمیکردم.
معاون رئیس جمهوری آمریکا در پی عصبانیت مقامات رژیم اسرائیل از توافق میان تهران - واشنگتن، به آنان هشدار داد که اگر جای آنها بود به تنها متحد خود حمله نمی کرد.
به گزارش ایرنا، «جی دی ونس» روز پنجشنبه به وقت محلی به خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره انتقادات مقامات اسرائیلی به توافق آمریکا و ایران و عصبانیت آنها از این توافق گفت: «دونالد جی. ترامپ در حال حاضر تنها رئیسکشوری در سراسر جهان است که نسبت به ملت اسرائیل ابراز همدلی میکند.»
وی خطاب به مقامات اسرائیلی هشدار داد: «اگر من عضو کابینه دولت اسرائیل بودم، شاید به تنها متحد قدرتمندی که در سراسر جهان برایم باقی مانده است حمله نمیکردم.»
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.