حزب‌الله سلسله عملیات عاشورا را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرد

مشرق نیوز پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 22:55
حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای آغاز سلسله عملیات‌ نظامی با نام عملیات عاشورا خبر داد.

به گزارش مشرق، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای آغاز سلسله عملیات‌ نظامی با نام عملیات عاشورا را در واکنش به نقض مکرر آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی در مناطق جنوبی لبنان اعلام کرد.

در اولین عملیات از سلسله عملیات عاشورا و در واکنش به نقض آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی، رزمندگان مقاومت اسلامی با نیروهای متجاوز در جنوب لبنان وارد نبرد شدند. این درگیری‌ها پس از تلاش نیروهای اشغالگر برای پیشروی به سمت کفرتبنیت آغاز شد.

نیروهای ارتش اشغالگر تلاش کردند از شهرک ارنون به سمت حومه کفرتبنیت پیشروی کنند که با مقاومت نیروهای حزب‌الله متوقف شدند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.