سوئیس ۴ - بوسنی ۱/ یک گاز از شکلات سوئیسی در لس‌آنجلس

خبرورزشی جمعه 29 خرداد 1405 - 00:32
سوئیس با نتیجه ۴-۱ بوسنی را شکست داد تا با این برد شرایط خوبی برای صعود از گروه B جام جهانی ۲۰۲۶ پیدا کند.

دور دوم گروه B جام جهانی ۲۰۲۶ از استادیوم لس آنجلس آغاز شد، جایی که تیم ملی سوئیس مقابل بوسنی با نتیجه ۴-۱ پیروز شد.

در نیمه اول با این‌که سوئیس شروع بسیار خوبی داشت، از فرصت‌هایش استفاده نکرد. بوسنیایی‌ها هم به تدریج از لاک دفاعی خارج شدند و موقعیت داشتند، اما در نهایت این نیمه بدون گل تمام شد.

در نیمه دوم هم سوئیس حملات پیاپی را ترتیب دید و حتی با ضربه قیچی برگردان دان اندویه در آستانه گلزنی در دقیقه ۵۶ قرار گرفت، اما موفق نبود. سرانجام در این نبرد حساس و نزدیک، یوهان مانزامبی که دقیقه ۷۲ وارد میدان شده بود، دقیقه ۷۴ با شوتی سرضرب درون محوطه جریمه گل زد و سوئیس را پیش انداخت. دقیقه ۸۰ با اخراج طاق محرموویچ کار برای بوسنی سخت‌تر شد. تیرخلاص را روبن وارگاس در دقیقه ۸۴ با شوتی زمینی و دقیق زد. یوهان مانزامبی که ستاره یک ربع آخر بازی شده بود، دقیقه ۹۰ دومین گل خودش و سومین گل سوئیس را هم به ثمر رساند.

گل دقیقه ۳+۹۰ ارمین ماهمیچ کمی بوسنیایی‌ها را امیدوار کرد که بازی آخر نتیجه بهتری بگیرند و شانس صعود داشته باشند. همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند که سوئیس یک پنالتی دیگر گرفت و گرانیت ژاکا در دقیقه ۷+۹۰ آن را تبدیل به گل چهارم کرد.

با این برد سوئیس ۴ امتیازی شد و به احتمال زیاد یکی از صعودکننده‌های این گروه خواهد بود.

شادی گل روبن وارگاس در دیدار سوئیس - بوسنی

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.