رو سیاهند کسانی که می‌گفتند ایران حزب‌الله را تنها گذاشت!

مشرق نیوز جمعه 29 خرداد 1405 - 00:37

به گزارش مشرق، محمدحسین مصباح فعال رسانه در توئیتر نوشت:

حالا میفهمم چرا شیخ نعیم قاسم برای قالیباف در پیامش سنگ تمام گذاشت!

بند اول تفاهم نامه ایران اشاره میکند که عملیات نظامی در ایران و لبنان باید پایان یابد(عملیات نظامی مفهوم گسترده تری از جنگ است)

به رسمیت شناختن تمامیت ارضی لبنان!(لزوم به خروج اسراییل از جنوب لبنان)

این بند ضامن اجرای بقیه بندهای قرارداد است!

رو سیاهند کسانی که میگفتند ایران حزب الله را تنها گذاشت!

پ.ن۱:ممکن است اسراییل زیر بار نرود اما کیست که نداند با توجه به تجربه ۴۰ ساله جنگ حزب الله و اسراییل اگر امریکا از اسراییل حمایت مستقیم نظامی نکند نتیجه چه خواهد شد!

پ.ن۲:در برخی خبرها امده ترامپ به اسراییل گفته برخورد با لبنان را به سوریه(جولانی) بسپارد! یعنی تغییر راهبرد در دشمنی از مستقیم به نیابتی که البته تجربه نشان داده این کار روند برگشت سوریه به دامان محور مقاومت را تسریع میبخشد!

رو سیاهند کسانی که می‌گفتند ایران حزب‌الله را تنها گذاشت!





*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.