واکنش تند تراکتور به شایعه انتقال رجی لوشکیا به امارات

افکار نیوز جمعه 29 خرداد 1405 - 02:47
باشگاه تراکتور واکنش تندی به خبر انتقال رجی لوشکیا به باشگاه اماراتی نشان داد.

خبر انتقال رجی لوشکیا، هافبک آلبانیایی به تیم اماراتی الظفره با واکنش تند تراکتوری‌ها مواجه شده است. لوشکیا در ابتدای سال گذشته به تبریز آمد و در جمع سرخ‌پوشان قرار گرفت و در دوران حضورش در این باشگاه با اینکه بازیکن ثابت تیم اسکوچیج نبود اما موفق به زدن گل‌های مهمی در آسیا و لیگ برتر شد. 

تراکتوری‌ها که او را تحت قرارداد خود داشته‌اند با پرداخت دستمزد او حتی در دوران جنگ وی را به عنوان یکی از بازیکنان تحت قرارداد خود به حساب می‌آوردند و خبر انتقال او به الظفره بدون دریافت رضایت‌نامه از باشگاه مبدا(تراکتور) باعث خشک مدیران باشگاه تبریزی شده و آنها اطلاعیه‌ای علیه این بازیکن صادر کرده‌اند که به شرح زیر است:

«به دنبال انتشار خبر انتقال رگی لوشکیا به باشگاه اماراتی بدون اخذ رضایت‌نامه، باشگاه تراکتور اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، رگی لوشکیا دو فصل دیگر با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و تمامی تعهدات مندرج در قرارداد فی‌مابین به‌صورت کامل انجام شده و هیچ رضایت‌نامه‌ای برای جدایی وی صادر نشده است.

باشگاه تراکتور ضمن ابراز بی‌اطلاعی از موضوع در حال پیگیری امر از طریق بازیکن و وکیل او بوده و قطعاً اقدامات قانونی لازم برای حفظ حقوق باشگاه را انجام خواهد داد.»

از واکنش تراکتوری‌ها اینطور برمی‌آید که آنها به دنبال دریافت حق و حقوق خود از این بازیکن هستند و بابت فسخ غیر موجه از لوشکیا شکایت خواهند کرد. این مطابق اتفاقی است که فصل گذشته ریکاردو آلوز با سپاهان انجام داد و حالا باید ٨٠٠ هزار دلار به تراکتور غرامت بدهد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.