رژیم صهیونیستی به شکست در نبطیه اعتراف کرد

خبرگزاری تسنیم جمعه 29 خرداد 1405 - 06:47
ارتش رژیم صهیونیستی درپی درگیری‌های شدید نبطیه به شکست خود در تصرف ارتفاعات علی الطاهر اعتراف کرد.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های اسرائیلی درپی درگیری‌های شدید روز گذشته در ارتفاعات علی الطاهر نبطیه که همچنان ادامه دارد گزارش داده‌اند که ارتش رسماً اعلام کرده نتوانسته ارتفاعات این منطقه را اشغال کند.

در این گزارش‌ها آمده نبرد سختی در ارتفاعات علی الطاهر نبطیه همچنان ادامه دارد  که به دنبال آن تعدادی از سربازان کشته شده‌ و تعداد تانک‌هایی که با استفاده از موشک‌های ضد تانک هدف قرار گرفته‌اند بالا است.

به گفته مقامات ارتش تخلیه مجروحان در منطقه درگیری همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.