آماده‌سازی اتوبوس‌های دوکابین جدید در تهران

خبرگزاری تسنیم جمعه 29 خرداد 1405 - 08:19
با ورود محموله جدید اتوبوس‌های 18 متری تعداد این ناوگان به 101 دستگاه رسید.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با ورود محموله جدید اتوبوس‌های دوکابین 18 متری به تهران و افزایش تعداد این ناوگان به 101 دستگاه، مراحل فنی، تجهیزاتی و ایمنی این اتوبوس‌ها در حال انجام است. 

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران، پیش از این از ورود این محموله بزرگ اتوبوس به کشور خبر داده و اعلام کرده بود که این اتوبوس‌ها به‌زودی در خطوط اتوبوسرانی پایتخت به کار گرفته می‌شوند.

به گفته محمدخانی با اضافه شدن 51 دستگاه جدید، تعداد اتوبوس‌های دوکابین فعال در مسیرهای بی‌آرتی تهران به 101 دستگاه خواهد رسید؛ افزایشی که می‌تواند به کاهش فاصله زمانی حرکت اتوبوس‌ها و بهبود شرایط سفر برای شهروندان کمک کند.

پایان پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.