ماجرای آتش سوزی درگرمسار چیست ؟ تاکنون دو نفرمصدوم شدند

خبرآنلاین جمعه 29 خرداد 1405 - 09:21
فرماندار گرمسار گفت: حادثه آتش‌سوزی در یک واحد تولیدی رنگ‌ مستقر در شهرک صنعتی گرمسار تاکنون ۲ مصدوم برجا گذاشت و عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرآنلاین،ستقر در شهرک صنعتی گرمسار تاکنون ۲ مصدوم برجا گذاشت و عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد.

ایرنا در خبری نوشت:علی همتی بیان کرد: آتش‌سوزی در یکی از واحدهای رنگ‌سازی شهرک صنعتی گرمسار رخ داد و نیروهای امدادی و آتش‌نشانی از دقایق ابتدایی در محل حادثه حضور یافتند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲ مصدوم از این واحد تولیدی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و روند رسیدگی به وضعیت آنان در حال انجام است، افزود: عملیات اطفای حریق با حضور نیروهای آتش‌نشانی و دستگاه‌های امدادی ادامه دارد و همه ظرفیت‌های شهرستان برای مهار کامل آتش به کار گرفته شده است.

وی با اشاره به بررسی ابعاد مختلف این حادثه، تاکید کرد: علت وقوع آتش‌سوزی در دست پیگیری و بررسی کارشناسان قرار دارد و پس از تکمیل تحقیقات، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

فرماندار گرمسار افزود: در شرایط کنونی، مهار کامل آتش‌سوزی متناسب با نوع فعالیت کارخانه با تلاش عوامل مدنظر است تا کار کارشناسی پس از آن در دستور کار قرارگیرد.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.