‌صدور حکم اخراج ۶ نفر از هتاکان به پرچم ایران از دانشگاه شریف

رکنا شنبه 30 خرداد 1405 - 12:43
کمیته انضباطی دانشگاه صنعتی شریف در احکام بدوی جداگانه، ۶ دانشجو را به‌دلیل نقش‌آفرینی در ناآرامی‌های سال گذشته، به اخراج از دانشگاه محکوم کرد.

به گزارش رکنا، کمیته انضباطی دانشگاه صنعتی شریف در احکام بدوی جداگانه، ۶ دانشجو را به‌دلیل نقش‌آفرینی در ناآرامی‌های سال گذشته، برگزاری و هدایت تجمعات غیرقانونی، هتاکی، فعالیت علیه نظام و برخی تخلفات انضباطی دیگر، به اخراج از دانشگاه محکوم کرد.

در میان افراد مشمول این احکام، نام سپنتا سعیدی، حسین شادمان، مسیحا باقری، فاطمه خاکپور، فریبرز کهن‌زاد و پرنیان خدابخشی دیده می‌شود. برخی از این احکام علاوه‌بر اخراج، شامل محرومیت چندساله از ادامه تحصیل نیز هست.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.