اسرائیل به دنبال از بین بردن توافق خواهد بود

افکار نیوز شنبه 30 خرداد 1405 - 13:17
معاون شورای امنیت روسیه گفت که توافق ایران و آمریکا نشان داد که ایران بازنده جنگ نبوده است.

 «دیمیتری مدودف»، معاون رئیس شورای امنیت روسیه، در کانال خود در پلتفرم روسی مکس گفت که پس از انعقاد «توافق» بین آمریکا و ایران، مشخص شد که تهران جنگ را نباخته است، اما اسرائیل به دنبال انتقاک خواهد بود.

این سیاستمدار روس اظهار داشت: «با این وجود، توافق  میان ایران و آمریکا ایران انجام شده است. برای همه آشکار شد که ایران با وجود ترور رهبر و حملات، این جنگ را به واشنگتن نباخته است».

وی گفت: «اسرائیل از ناکامی در انتظارات خود برای شکست کامل حکومت سیاسی ایران آزرده است و دنبال انتقال خواهد بود و ترامپ نمی‌تواند کاری در مورد آن انجام دهد».

مدودف توضیح داد: «توافق به راحتی با حملات جدید به لبنان یا سایر تحریکات از بین می‌رود. و این دقیقا همان چیزی است که کابینه نتانیاهو، که با جنگ نجات می‌یابد، به آن نیاز دارد».

معاون شورای امنیت روسیه افزود: «انتظار صلح عجولانه است، و تنگه هرمز واقعا به یک سلاح هسته‌ای ایرانی تبدیل شده و از آن استفاده خواهد شد».

 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.