دومین شکست ولاسکو بدجور بود!

ورزش سه شنبه 30 خرداد 1405 - 13:17
تیم ملی والیبال زنان ایتالیا به هدایت خولیو ولاسکو در دیداری حساس از لیگ ملت‌ها برابر آمریکا شکست خورد تا دومین ناکامی خود در این رقابت‌ها را تجربه کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال زنان ایتالیا به سرمربیگری خولیو ولاسکو، دومین شکست خود را در لیگ ملت‌های والیبال تجربه کرد. این تیم پس از پیروزی برابر جمهوری چک و صربستان، در ادامه رقابت‌ها و در چارچوب هفته دوم لیگ ملت‌ها که در پاسیگ سیتی فیلیپین برگزار می‌شود، مقابل تیم ملی والیبال زنان ایالات متحده آمریکا تن به شکست داد.

تیم ملی والیبال زنان آمریکا پس از دیداری که در آن ایتالیا تمام تلاش خود را به کار گرفت و حتی مقابل تیمی که با تمام ستاره‌هایش به میدان آمده بود مقاومت کرد، موفق شد پیروز میدان شود. آمریکا با این برد، با شش پیروزی و یک شکست در جدول رده‌بندی کلی از ایتالیا پیشی گرفت؛ در حالی که ایتالیا با پنج برد و دو شکست در جایگاه دوم قرار دارد.

نتیجه نهایی این دیدار (۲۵-۲۷، ۲۰-۲۵، ۲۵-۱۶) تا حدودی بیانگر جریان مسابقه بود؛ جایی که ایتالیا در مقاطعی نشانه‌هایی از بازگشت و مسیر روشن آینده را نشان داد، اما در نهایت این آمریکا بود که کنترل بازی را در دست گرفت. این شکست همچنین حدود ۱۷ امتیاز از رنکینگ ایتالیا کسر کرد.

تیم ملی والیبال زنان ایتالیا حالا باید هفته دوم را در ورزشگاه فیل‌اسپورت آرنا فیلیپین و با دیدار برابر تیم ملی والیبال زنان ژاپن، یکی از تیم‌های شکست‌ناپذیر این دوره، به پایان برساند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.