انفجار در بندرعباس

فرارو شنبه 30 خرداد 1405 - 13:59
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: در راستای پاکسازی کامل مناطق شهری از پرتابه‌های عمل‌ نکرده و تأمین امنیت پایدار برای شهروندان، عملیات پاک‌سازی و انفجار کنترل‌شده این مهمات، امروز شنبه ۳۰ خرداد در نقاط مشخصی از شهر بندرعباس اجرایی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان از اجرای عملیات خنثی‌سازی و انفجار کنترل‌ شده مهمات و پرتابه‌های باقی‌مانده از جنگ اخیر در شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، احمد نفیسی اظهار کرد: در راستای پاکسازی کامل مناطق شهری از پرتابه‌های عمل‌ نکرده و تأمین امنیت پایدار برای شهروندان، عملیات پاک‌سازی و انفجار کنترل‌شده این مهمات، امروز شنبه ۳۰ خرداد در نقاط مشخصی از شهر بندرعباس اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به احتمال شنیده شدن صدای این انفجارها در سطح شهر، تصریح کرد: با توجه به ماهیت عملیات، ممکن است صدای انفجارها در مناطق مختلف بندرعباس شنیده شود؛ لذا از هم‌وطنان عزیز درخواست داریم ضمن حفظ آرامش، از هرگونه نگرانی پرهیز کنند.

معاون استاندار هرمزگان تأکید کرد: این عملیات با رعایت دقیق و کامل تمامی پروتکل‌های ایمنی و توسط نیروهای متخصص و زبده انجام می‌شود و هیچ‌گونه خطری متوجه شهروندان عزیز نخواهد بود.

در روز شنبه ۳۰ خرداد، نفیسی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم شریف بندرعباس تقاضا می‌شود به شایعات و اخبار غیررسمی در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار دقیق و موثق را صرفاً از طریق مراجع رسمی و خبرگزاری‌های معتبر پیگیری کنند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.