یک ستاره دیگر از سپاهان جدا شد

ورزش سه شنبه 30 خرداد 1405 - 13:56
باشگاه سپاهان با انتشار پوستری، جدایی مجید علیاری مهاجم خود را به طور رسمی اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان را می‌توان فعال ترین تیم لیگ برتر در نقل و انتقالات طی روزهای اخیر دانست؛ مسئولان این باشگاه با توجه به کاهش بودجه برای پایین آوردن رقم قرارداد برخی بازیکنان خود با آنها مذاکراتی را شروع کردند و با بعضی به نتیجه نرسیدند و با تعدادی از نفرات هم مجبور به قطع همکاری شدند.

بعد از قطعی شدن جدایی محمد دانشگر، حالا امروز باشگاه سپاهان به طور رسمی خبر از قطع همکاری با مجید علیاری مهاجم خود داده است.

2484015

باشگاه سپاهان با انتشار پوستری برای قدردانی از زحمات مجید علیاری، خطاب به این بازیکن نوشت: « مجید علیاری عزیز از تو سپاسگزاریم. هرجا هستی موفق باشی».

علیاری در ابتدای لیگ بیست و پنجم با قراردادی دو ساله از ذوب‌آهن راهی سپاهان شد، اما حالا با توجه به عدم توافق با مسئولان باشگاه برای کاهش رقم قرارداد با تفاهمی دو جانبه قراردادش را فسخ کرده و جدا شده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.