شمشیربازی قهرمانی آسیا| ناکامی نمایندگان ایران در روز دوم

ورزش سه شنبه 30 خرداد 1405 - 14:16
شمشیربازان ایران در دومین روز از رقابت‌های قهرمانی آسیا به کار خود پایان دادند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا به میزبانی شهر دهلی هند از جمعه آغاز شده و تا پنج روز ادامه دارد. نتایج شمشیربازان ایران در روز دوم مسابقات به شرح زیر است:

سابر بانوان
نجمه سازنجیان با سابریست‌های ژاپن، ازبکستان، قزاقستان، کره جنوبی و چین همگروه است. وی موفق به صعود از دور گروهی نشد.

اپه مردان
امیرحسین موحشی در مرحله حذفی مقابل شمشیرباز چین تایپه شکست خورد و نمازی هم حریف اپه‌ایست قزاق نشد. محمد اسماعیلی با نماینده چین تایپه بازی داشت و با اختلاف یک امتیاز شکست خورد. بهنام بیک هم از پس شمشیرباز قزاقستاتی بر نیامد. 

بدین ترتیب روز دوم مسابقات برای شمشیربازان ایران به پایان رسید.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.