صید برنز دارحلقه آسیا توسط ژیمناست ایرانی

ورزش سه شنبه 30 خرداد 1405 - 14:30
ملی پوش ژیمناستیک ایران به مدال برنز وسیله دارحلقه مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی احمدکهنی، ملی‌پوش ژیمناستیک هنری ایران، در فینال وسیله دارحلقه مسابقات قهرمانی آسیا با کسب امتیاز ۱۴.۱ به مدال برنز رسید. در این رقابت، یانگ هانون و ژانگ پاهنگ از چین مدال‌های طلا و نقره گرفتند. 

کهنی پس از دو سال دوری اجباری از مسابقات، موفق به کسب این مدال شد و اولین مدال آور ژیمناستیک ایران در مسابقات قهرمانی آسیا 2026 لقب گرفت. 

پیش از این، امروز پوریا امانی‌فرد دیگر نماینده ایران در فینال دارحلقه جوانان به رقابت پرداخت و در پایان در رده ششم قرار گرفت.

فردا مهدی الفتی در فینال پرش خرک بزرگسالان و پوریا امانی‌فرد در بخش جوانان همین وسیله مسابقه خواهند داد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.