تلفات تازه صهیونیست‌ها در جنوب لبنان

خبرآنلاین شنبه 30 خرداد 1405 - 15:06
در حالی که درگیری‌ها در جنوب لبنان ادامه دارد، رسانه‌های عبری از ثبت تلفات و مجروحان جدید در میان نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، رسانه‌های عبری گزارش دادند در جریان درگیری‌های شب گذشته در منطقه علی‌الطاهر در جنوب لبنان، یک نظامی رژیم صهیونیستی کشته و ۱۱ نظامی دیگر بر اثر آتش نیروهای حزب‌الله زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، بر اساس این گزارش‌ها، شمار مجروحان ارتش رژیم صهیونیستی در محور درگیری‌های اطراف تپه علی‌الطاهر از روز گذشته تاکنون به ۳۴ نفر رسیده است؛ آماری که از تداوم شدت درگیری‌ها در این منطقه حکایت دارد.

این تحولات در حالی رخ داده است که ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه نیز به کشته شدن چهار نظامی، از جمله یک فرمانده گردان، و زخمی شدن ۱۷ نظامی دیگر در درگیری‌های جنوب لبنان اذعان کرده بود.

همزمان، گزارش‌ها از جبهه شمال سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد تبادل آتش و عملیات میدانی میان نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله همچنان ادامه دارد و تنش‌ها در مناطق مرزی وارد مرحله تازه‌ای شده است.

۳۱۰۳۱۰

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.