اولین اعزام تاریخ زنان ژیمناستیک ایران

ورزش سه شنبه 30 خرداد 1405 - 15:11
برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی تیم ملی ژیمناستیک ایران به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شد.

به گزارش "ورزش سه"، بامداد امروز کاروان ژیمناستیک هنری زنان ایران، تهران را به مقصد چین ترک کرد تا در رقابت‌های قهرمانی ژیمناستیک هنری زنان آسیا حضور پیدا کند.

پارمین روح‌بخشی، هنگامه هدایتی و نرگس هواشم در رده سنی بزرگسالان و کارین کمانگر در رده سنی جوانان نمایندگان ایران در این مسابقات خواهند بود.

سیده ژاله تقوایی به عنوان سرمربی هدایت این تیم را بر عهده دارد و محبوبه محمدخانی نیز به عنوان داور در رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

این حضور، نخستین اعزام دختران ایران در رشته ژیمناستیک هنری به مسابقات رسمی آسیایی پس از انقلاب محسوب می‌شود؛ اتفاقی تاریخی برای ژیمناستیک هنری زنان ایران که باید دید با چه نتیجه ای همراه خواهد بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.