تعقیب و گریز در بزرگراه‌های تهران؛ ماجرا چیست؟

خبرآنلاین شنبه 30 خرداد 1405 - 15:31
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ علی عسگری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی اقدامات اطلاعاتی گسترده دریافتند ۲ قاچاقچی حرفه‌ای با تشکیل شبکه‌ای برای تهیه و توزیع مواد مخدر، محموله‌های خود را از مرزهای شرقی کشور به تهران منتقل کرده و سرکرده باند قصد دارد محموله‌ای از مواد مخدر را در محدوده خیابان رجایی تهران به همدست خود تحویل دهد.

فارس در خبری نوشت:رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: مأموران پس از استقرار نامحسوس در محل و زیر نظر گرفتن خودروهای عبوری موفق شدند هر دو متهم را هنگام مبادله مواد مخدر دستگیر کنند.

سرهنگ عسگری با بیان اینکه در بازرسی از متهمان ۱۸ کیلوگرم تریاک و ۵ کیلوگرم هروئین کشف شد، گفت: متهمان به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل شدند.

وی همچنین بیان کرد: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار کرد: روز گذشته هم در جریان تعقیب و گریز در اتوبان نواب یک دستگاه کامیون توقیف و ۱۰ کیلوگرم تریاک از آن کشف و ضبط شد.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.