تهران تا چندشنبه گرم می‌ماند؟

فرارو شنبه 30 خرداد 1405 - 15:37
در شهر تهران خبرها حاکی از ماندگاری هوای گرم تا دوشنبه اول تیرماه خبر داد.

اداره هواشناسی اعلام کرد: بر پایه الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، آسمان استان تهران، صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش وزش باد طی پنج روز آینده پیش‌بینی می‌شود همچنین تا روز دوشنبه اول تیر ماندگاری هوا گرم مورد انتظار است. 

طی این مدت، افزایش باد در سطح استان به‌ویژه در نیمه‌جنوبی و غربی و در بعضی ساعات عصر و شب، وزش باد شدید و گاهی با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. 

آسمان تهران، یک‌شنبه ۳۱ خرداد صاف و وزش باد، گاهی افزایش باد و در بعدازظهر وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۳۹ و ۲۷ درجه سانتیگراد و دوشنبه (یک تیر) صاف و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و احتمال گردوخاک با بیشینه و کمینه دمای ۳۹ و ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.