واکنش تند حزب الله به حملات اخیر اسرائیل

فرارو شنبه 30 خرداد 1405 - 15:42
حزب الله لبنان ضمن تأکید دوباره بر تعهد خود به آتش‌بس، هشدار داد که «هیچ تلاشی از سوی دشمن برای تجاوز به سرزمین یا گسترش اشغال خود را تحمل نخواهد کرد» و تصریح کرد که رزمندگانش «کاملاً هوشیار و آماده دفاع از سرزمین، مردم و وطن خود» هستند.

فرارو- اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم «اسرائیل» «بار دیگر برای توجیه نقض مکرر آتش‌بس به ادعاهای دروغین متوسل شده است» و تأکید کرد که مقاومت از عصر جمعه، با وجود آنکه «اسرائیل» از «لحظات اولیه» آتش‌بس را نقض کرده، همچنان به مفاد آتش‌بس پایبند بوده است. 

به گزارش فرارو به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که نیروهای اسرائیلی در جریان عملیات شبانه تلاش کردند به ارتفاعات استراتژیک «علی الطاهر» نفوذ کنند، اما یک واحد از تیپ کماندویی این نیروها در کمین رزمندگان مقاومت گرفتار شد. بر اساس این بیانیه، رزمندگان مقاومت با این نیروها مقابله کرده و به آن‌ها تلفات وارد کردند. 

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد که ارتش اسرائیل پس از این درگیری، حملات هوایی شدیدی را در داخل و خارج از منطقه عملیات آغاز کرد و غیرنظامیان را هدف قرار داد تا به ادعای این بیانیه، شکست خود در میدان نبرد را جبران کند. 

در پایان این بیانیه، مقاومت ضمن تأکید دوباره بر تعهد خود به آتش‌بس، هشدار داد که «هیچ تلاشی از سوی دشمن برای تجاوز به سرزمین یا گسترش اشغال خود را تحمل نخواهد کرد» و تصریح کرد که رزمندگانش «کاملاً هوشیار و آماده دفاع از سرزمین، مردم و وطن خود» هستند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.