عصبانیت شدید استقلالی‌ها از تصمیم جنجالی؛ جام قهرمانی ما کجاست؟!

خبرورزشی شنبه 30 خرداد 1405 - 15:51
هواداران استقلال معتقدند باید به تیمشان جام قهرمانی اهدا شود.

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی و بحث‌های فراوان درباره سرنوشت لیگ بیست‌وپنجم، سرانجام هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال رأی به پایان زودهنگام مسابقات داد؛ تصمیمی که باعث شد پرونده این فصل در حالی بسته شود که هنوز ۸ هفته تا پایان رقابت‌ها باقی مانده بود.

در زمان توقف لیگ، استقلال صدرنشین جدول بود و همین موضوع باعث شد بسیاری از هواداران این تیم انتظار داشته باشند جام قهرمانی به آبی‌ها اهدا شود. با این حال، مسئولان سازمان لیگ با استناد به نمونه‌هایی مشابه از جمله لیگ اوکراین پس از آغاز جنگ با روسیه، تصمیم گرفتند هیچ تیمی را به عنوان قهرمان معرفی نکنند.

هرچند استقلال به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا معرفی شده، اما خبری از اهدای جام قهرمانی نیست و فصل بیست‌وپنجم رسماً بدون قهرمان به پایان رسید. این تصمیم با واکنش تند هواداران استقلال همراه شده و بسیاری از آن‌ها در فضای مجازی نسبت به رأی فدراسیون اعتراض کرده‌اند. از نگاه استقلالی‌ها، صدرنشینی در زمان تعطیلی مسابقات باید با اهدای جام همراه می‌شد، اما فدراسیون ترجیح داد پرونده این فصل را بدون معرفی قهرمان ببندد.

بیشتر بخوانید: توافق ۲۰۰ هزار دلاری استقلال با خرید بی‌خاصیت

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.